٠ محصول در سبد خرید شما ثبت شده ٠تومان

ایده چیدن ظروف در مهمانی

سفره آرایی فقط دیزایین غذا و تزیین سالاد و ماست نیست بلکه چیدمان اصولی میز و ظروف از موارد مهمیه که حتما باید رعایت بشه.در مهمونی های رسمی نحوه سرو غذا و چیدن میز یا سفره باید متفاوت با مهمانی های خانوادگی و خودمونی باشه.

اول از همه سبک مهمونی تون رو مشخص کنین، قصد دارید یه مهمونی رسمی برگزار کنین یا یه مهمونی دوستانه و صمیمی، چیدن میز برای هر کدوم از این نوع مهمونی ها با بقیه فرق داره.
قبل از هر کاری باید به تمیز کردن محل میز شام یا ناهارتون بپردازید. لذت بردن از یک وعده غذایی به احساس رضایت از محیط اطراف شما خیلی بستگی داره.

می تونید از ریسه های تزیینی، شمع،گل طبیعی و ... برای زیبا شدن میزتون استفاده کنین.قبل از پهن کردن سفره اصلی، بهتره میز خود رو با یه سفره ضخیم پنبه ای بپوشونید. این کار باعث می شود تا ظروف روی میزتون حرکت نکنن.

اصلی ترین نکته برای یه تزیین اصولی وسایل زیبا، شکیله و بعد رعایت اصول درست چیدمان میز.هر چه مهمونی رسمی تر میشه، به تبع تنوع غذاها، دسرها و دورچین غذاها هم بیشتر میشه.اما سرو هر کدوم از این خوراکی ها در یه ظرف جداگانه و قرار دادن اونا بر سرمیز غذا نتیجه ای جز ایجاد شلوغی و بهم ریختگی نداره پس باتوجه به نوع مهمونی میزتون رو بچینید و از ظروف مناسب استفاده کنین.
 

ما میتونیم در مهمونی ها کنارتون باشیم ونمونه میز شام هایی رو که ماتدارک دیدیم رو  اینجا قرار دادیم.

گفتگو آنلاین در واتس آپ
تماس: ٠٩١٧٢١٥٤٠٠٦