٠ محصول در سبد خرید شما ثبت شده ٠تومان

بازی های کودکان در جشن تولد

انجام بازی‌های گروهی تو جشن تولد، یکی از مواردی هس که شور و نشاط رو به مهمانی میاره، بدون اینکه هزینه‌ای داشته باشه.کافیه یه سری وسایل رو از قبل آماده کنین.اما این وسایل معمولا تو هر خونه‌ای پیدا میشه. حتی اگه وسایل مشابهی هم داشته باشین جای نگرانی نیس، میتونین از همون‌ها استفاده کنین.

طناب‌ کشی
یه بازی سنتی  که البته چن وقتیه از رونق افتاده. قبل از اینکه این بازی‌ها برای کودکان، قدیمی و از مد افتاده بشه، اجازه بدین تا لذت انجام شون رو بچشند.

مسابقه دو با کیسه

یه مسابقه مهیج دیگه برای جشن تولد کودکان دو با کیسه هس. برای این مسابقه شما احتیاج دارین به تعدادی کیسه برنج یا کیسه سیب زمینی. حتی میتونین برای این بازی از رو بالشتی‌های بزرگ بی استفاده هم کمک بگیرین.از اونجایی‌ که تعداد بچه‌ها ممکنه زیاد باشه می‌تونین مسابقه رو به صورت تیمی انجام بدین. شیوه اجرا هم به این صورته که بچه‌ها باید کیسه‌ها را بپوشن و با شروع مسابقه لیلی کنان خود را به خط پایان مسابقه برسونن.

سیب‌زمینی داغ

سیب زمینی داغ هم جزء بازی های جشن تولد سرگرم کننده و نشاط آور برای بچه‌های کوچیک محسوب میشه. کافی یه حلقه از مهمونا درست کنین و یه موسیقی هم پخش کنین. از یکی شیء مثل یه توپ یا هر چیز دیگر به عنوان سیب‌زمینی داغ استفاده کنین،.
هر کدوم از افراد هنگام پخش موسیقی باید شیء را به دست فرد بعدی بده. کسی که در لحظه قطع شدن موسیقی، شی دستش باشه تا دور بعدی از بازی کنار میره. در هر دور این روند ادامه پیدا میکنه تا یه نفر در بازی باقی بمونه. او برنده یک دور میشه.
قطعا خود شما هم بازی‌های زیاد دیگه ای رو می‌شناسین که در این مقاله نیومده ، اما برای چنین جشن هایی مناسبه.
فراموش نکنین که جشن تولد متعلق به بچه‌هاست و اونا عاشق بازی کردن هستن.

گفتگو آنلاین در واتس آپ
تماس: ٠٩١٧٢١٥٤٠٠٦