٠ محصول در سبد خرید شما ثبت شده ٠تومان

جشن ختنه سوران

هر مشتری یه داستان داره...

جشن ختنه سورون از اون جشن‌هاییه که فقط پسردارها میتونن حس و حالش رو درک کنن. در واقع این جشن به معنی سلامت گل پسرا بعد از عمله. ختنه کردن یه تصمیم خیلی سخته واسه مامان باباها (به هر حال یه عمله). این رو من خیلی خوب می‌فهمم، چون خودم هم پسر دارم و این دوره‌ی سخت و شیرین رو گذروندم. ولی بعدش که تموم میشه، آدم خیلی دوست داره خوشحالی و راحتی‌ش رو با بقیه تقسیم کنه. از قدیم هم این رسم وجود داشته. راستی اگه مهمونی ختنه سورون دعوت شدین، کادو برای نی نیِ مجروح یادتون نره.

این مشتری عزیزمون هم واسه گل پسر تازه متولد شده‌ش، می‌خواست سور و سات جشن ختنه سورون تدارک ببینه. اولش خیلی سخت بهمون اعتماد کرد. می‌ترسید که دستش بمونه تو حنا. ما هم حق میدیم و می‌دونیم که خرید اینترنتی ریسکه؛ البته نه در مورد کسب و کار هایی مثل ما که نماد اعتماد الکترونیک دارن. ولی به هر حال سفارش اینترنتی، اونم برای یه مهمونی سی چهل نفره، استرس داره...

مشتری عزیزمون بالاخره بهمون اعتماد کرد؛ ایشون آدم خیلی دقیقی بود و تمام بخش های سفارشاتش رو با حساسیت انتخاب می‌کرد. انقدر مهمونی براش مهم بود که تدارک باغ هم دیده بود. ما هم تلاشمون رو کردیم که از اعتمادشون پشیمون نشن.

اگه شما هم مهمونی برای جشن ختنه سورون گل پسرتون در راه دارید، میتونید از این اینجا، عین همین میز رو به‌صورت یک‌جا سفارش بدین.




وقتی مشتری برامون عکس مهمونی‌ش رو ارسال می‌کنه، چندتا معنی داره؛

اول اینکه محبت و اعتمادش به ما رو می‌رسونه، دوم با ارسال عکس مهمونی، یه جورایی رضایتش از سفارشات رو می‌رسونه و خستگی ما هم در میره.

    خلاصه اگه شما هم مهمونی دادید، عکس‌هاش رو برامون ارسال کنید. قول میدیم قدردان اعتمادتون باشیم.


 

گفتگو آنلاین در واتس آپ
تماس: ٠٩١٧٢١٥٤٠٠٦