٠ محصول در سبد خرید شما ثبت شده ٠تومان

پذیرایی دورهمی

هر مشتری یه داستان داره...

دورهمی‌های دوستانه، از اون مهمونی‌هاییه که آدم‌ها در فواصل زمانی منظم، با کسانی که دوسشون دارن تدارک می‌بینن. یه زمانی با خودت میگی «بیخیال همه اتفاقات و مشکلات؛ میخوام چند ساعتی رو با دوستام بگذرونم و خوشحال باشم.» البته که مهم نیست چی تدارک ببینید. مهم اینه که اون تدارکات توش عشق و سلیقه به‌کار رفته باشه.

این مشتری عزیزمون یه خانم میانسال بودن که سختشون بود توی واتس اپ یا سایت بهمون سفارش بدن. ما هم درکشون کردیم و سفارششون رو به صورت پیامکی ثبت کردیم.

همون‌طور که از چیدمان میزشون مشخصه، ماشالله با سلیقه هستن. با خیال راحت تدارک مهمونی‌شون رو به ما سپردن و به کارهای خودشون رسیدن و خونه رو مرتب کردن و بدون دغدغه، منتظر مهموناشون بودن که برسن. ایشون منزلشون شهرک گلستان بود و احتمالا می‌دونید که سرویس حمل مهمانی یار، علاوه بر شیراز،شهرک های اطراف رو هم ساپورت می‌کنه.

اگه یه دورهمی دوستانه در پیش دارید، حتما به بخش غذاها سر بزنید. از اینجا میتونید فینگرفود، شات میوه، کیک عصرانه که مناسب مهمونی‌های دورهمی هستند رو سفارش بدید.



وقتی مشتری برامون عکس مهمونی‌ش رو ارسال می‌کنه، چندتا معنی داره؛

اول اینکه محبت و اعتمادش به ما رو می‌رسونه، دوم با ارسال عکس مهمونی، یه جورایی رضایتش از سفارشات رو می‌رسونه و خستگی ما هم در میره.

    خلاصه اگه شما هم مهمونی دادید، عکس‌هاش رو برامون ارسال کنید. قول میدیم قدردان اعتمادتون باشیم.


گفتگو آنلاین در واتس آپ
تماس: ٠٩١٧٢١٥٤٠٠٦