٠ محصول در سبد خرید شما ثبت شده ٠تومان

کندی بار چیست؟

پذیرایی به وسیله شکلات و شیرینی‌جات، قرن‌هاست در تمام دنیا مرسومه. اما میشه همین پذیرایی رو به شکلی زیبا و شیک، به صورت مدرن‌تر انجام داد.

کندی بار [بار تنقلات یا میز تنقلات]، اخیرا در جشن‌ها و دورهمی‌ها خیلی باب شده؛ گرچه بعضی افراد در عروسی هم، چنین میزی تدارک می‌بینند.
میز کندی‌بار در تولدهای کودکان بسیار کاربردیه و برای کودکان و مهمانان، جذابیت خاصی داره.

 

اقلام مورد استفاده در بار تنقلات:

انواع شکلات، کوکی، کاپ‌کیک، کیک، کاکائوهای تزئینی، اسمارتیز، دسرهای فینگرفودی، انواع پاستیل، آدامس، پاپ‌کورن، چیپس و پفک.





که البته میشه با انتخاب‌های سالم، یه میز تنقلات سالم تدارک دید؛ با استفاده از: چوب شور، آلبالو خشک، انجیر خشک، پسته، بادام هندی، کشمش، نقل، گردو، شاهدونه، برنجک، توت خشک، برگه و...

 جالبه بدونید علاوه بر شکلات و شیرینی‌جات، میشه از این میز برای سرو اسنک و یا انواع نوشیدنی‌ها هم استفاده کرد که علاوه بر جلوه بخشیدن به میز پذیرایی، مهمان‌ها رو هم شگفت‌زده می‌کنه و یک پذیرایی خاص رو در خاطرشون به یادگار میذاره.



چگونه یک بار تنقلات مهیا کنیم؟

میز تنقلات اغلب یه میز سفید رنگ به شکل دایره (یا مستطیل) انتخاب میشه که معمولا در کنار جایگاه اصلی کودک و در کنار میز هدایا قرار می‌گیره. استفاده از ظروف شکلات خوری و یا کندی باکس‌های شکیل می‌تونه به شما در چیدمان کندی بار کمک کنه.



می‌تونید پشت میز رو بادکنک‌آرایی کنید و یا از استیکرهای آماده برای تزئین دیوار پشت میز استفاده کنید. استفاده از گل طبیعی یا تزئینی هم روی میز، زیبایی‌ش رو چندبرابر می‌کنه.



اگر رنگ و تزئینات میز تنقلات، متناسب با تم و رنگ مورد استفاده برای تولد باشه، جذاب‌تره.


محصولات مهمانی‌یار مرتبط با این مطلب:

+ کیک‌ها (کلیک)
+ کاپ‌کیک (کلیک)
+ کوکی (کلیک)
+ پاپس کیک (کلیک)
+ ماکارون (کلیک)
+ چاکلت اورئو (کلیک)

 

 

گفتگو آنلاین در واتس آپ
تماس: ٠٩١٧٢١٥٤٠٠٦