٠ محصول در سبد خرید شما ثبت شده ٠تومان

فینگرفود مناسب تولد

بهترین فینگر فود برای تولد

در مهمانی‌های کوچک و بزرگ، یا در جشن‌ تولد، حتماً دیدین که غذاهای کوچولویی هستن که بدون قاشق و چنگال و فقط با دست میتونین اونا رو میل کنین. بسیاری از اونا معمولاً در لقمه‌های کوچکی پیچیده شدن و تعدادی هم به یه خلال وصل اند تا هیچ زحمتی مثل شستن دست‌های چرب و... وجود نداشته باشه.

 

جشن تولد فرزند یا عزیزانتون هس و دوست دارین سنگ تمام بذارین، فهرست خرید زیادی دارین، از کیک و میوه گرفته تا وسایل تزیین و کارهای جشن تولد که تمومی نداره، تازه غذا هم هس.بهتره برای پذیرایی از مهمون هاتون - که از دوستان و فامیل هستن از فینگر فود تولد استفاده کنین.


فینگر فود تولد گزینه بسیار خوبیه، چون حجم هر وعده از این غذاها کوچکیه و مهمون ها میتونن از همه نوع غذاهایی که دوست دارن نوش جان کنن .

 


اسپرینگ رول؛ یه جذاب لذیذ

 

اسپرینگ رول یکی از بهترین انواع فینگر فود تولده که با توجه به ذائقه‌تون تهیه میشه.
اسپرینگ رول گوشت از ترکیب پیاز داغ با گوشت چرخ‌کرده و ادویه‌ و کمی رب که در بین خمیر یوفکا پیچیده و سرخ میشن.

پیراشکی گوشت ،که نمیشه ازش گذشت ;

پیراشکی غذاییه که داخلش را با یه یا چند ماده خوراکی پخته‌شده پر میکنن، بدنه بیرونی اون رو در روغن سرخ‌کرده و میل می‌کنن.
. پیراشکی گوشت بدنه‌ای ترد و خوشمزه دارد تا مزه گوشت و مخلفات و ادویه‌هایی که در داخل اون بکار رفته به‌ مراتب بهتربشه.

سمبوسه سیب زمینی خاطره انگیز:

کسی نیست که از خوردن سمبوسه حس و حال خوبی نداشته باشه،خصوصا اگه کمی هم نتدش کنین.سمبوسه سیب زمینی با گوشت یه فینگر جذابه و بینظیره.

و در آخر سینی های فینگرفود که از چن مدل فینگر داخل آنها چیده شن گزینه بسیار خوبیه.

برا جشن ها و تولدهاتون ما در کنارتون هستیم کافیه از دو روز قبل لیست غذاهای انتخابی تون رو به ما بدین و شما روز مراسم فقط به خودتون برسید .اینجا کلیک کنید تا نمونه فینگر فودها رو ببینید

گفتگو آنلاین در واتس آپ
تماس: ٠٩١٧٢١٥٤٠٠٦