٠ محصول در سبد خرید شما ثبت شده ٠تومان

نکات مهم هنگام سفارش کیک

جشن تولد همیشه از مهم ترین جشن‌های زندگیِ هر شخص هست.انتخاب وخرید کیک تولد هم همیشه یکی از بزرگترین و جذاب ترین چالش‌ها درجشن‌ها بوده و هست .قبل از هر چیزی میتونین از صاحب تولد کمک بگیرین و بپرسین که چه کیکی رو دوست داره.برای انتخاب طرح کیک، خصوصیات فردی، جنسیت، سن و سال شخص و علایق صاحب تولد حرف اول رو میزنه.

 اگه میخواین سورپرایزش کنین، باید ببینین به چه چیزایی علاقه داره و سلیقه‌اش چیه.برای میزان سفارش کیک ،نباید به‌قدری کم باشه که به هر کس بُرش نازکی برسه، و یا اون‌قدر زیاد که بعد از جشن حجم زیادی کیک روی دست‌تون بمونه.
. بنابراین قبل از مراسم، متناسب با تعداد مهمان ها اندازه‌ و وزن کیک را تخمین بزنین.
شکل و نوع کیک تا حد زیادی به طرح کیک بستگی داره. بسیاری از طرح‌ کیک ها روی سه شکل اصلی مربع، دایره و مستطیل قابل پیاده‌سازی هستن .کاپ‌کیک، کوکی‌،پاپس کیک و چیزهایی از این قبیل هم برای قرار گرفتن کنار کیک یا به جای اون ایده ی خوبی هست.

طعم کیک هم مهمه.طعم‌های عامه‌پسند مثل کیک‌های نیمه‌وانیلی- نیمه‌شکلاتی، کیک‌های کاکائویی و خامه‌ای معمولا پرطرفدار هستن و با ذائقه‌ی اکثریت جور درمیاد.

ما هم در سایت مون از انواع کیک های سابله،خامه ای مناسب تولد،نامزدی و عقد،کودک،کیک دخترانه،کیک مناسب روز زن و روز مرد،مشاغل و کلی مناسبت های دیگه داریم برا دیدن کیک های زیبامون کافیه اینجا کلیک کنین.

 

گفتگو آنلاین در واتس آپ
تماس: ٠٩١٧٢١٥٤٠٠٦