٠ محصول در سبد خرید شما ثبت شده ٠تومان

فینگرفودهای ساده و ارزان

در واقع فینگرفودها لقمه های کوچک و آماده از غذا ، دسر یا شیرینی هستن که برای پذیرایی در مهمانی ها آماده میشن و به مهمان ها تعارف میشن.
 در این مقاله هم در مورد فینگرفود که غذای مناسبی برای مهمانی ها و جشن ها و تولد ها هس کلی ایده خوب بهتون میدیم . پس با ما همراه باشین.

چطور فینگرفود های ساده درست کنیم ؟

  • از سیخ های چوبی استفاده کنین:
    با کالباس و خیار شور، گوجه و نون تست یه سیخ فینگرفود خوشمزه درست کنین.

یا حتی میشه تکه هایی از میوه های فصل رو به قطعه های مساوی مربعی دربیارین و با سیخ چوبی تزیینش کنین .

از تکه های مکعبی سیب زمین سرخ شده ،سوسیس و سبزیجاتی مثل کلم بروکلی و گوجه گیلاسی هم یه ترکیب عالی خوشمزه دیگه بسازین.

  • فینگرفود های لیوانی یه مورد بینظیرن:

انواع میوه فصل رو خرد کنین و داخل لیوان های کوچیک بریزین.
خیلی از دسر ها رو مثل انواع ژله ،کرم کارامل و تیرامیسو رو هم میتونین داخل جام های کوچک طلقی به تعداد مهمان هاتون درست کنین .


میتونین داخل کاسه یا لیوان های کوچیک ازغذا های آبداری مثل انواع سوپ و آش و شله زرد و حلیم بادمجان بکشین و روشون رو تزئین کنین.یه ایده خوب دیگه ریختن سالاد ماکارونی و چیکن استراگانف در لیوان های کوچیکه.

  • ساندویچ های کوچک درست کنین
    با استفاده از نان های باگت کوچیک ساندیچ همبرگر درست کنین .ساندویچ های کوچک الویه و کتلت از بهترین و تر و تمیز ترین انتخاب برای جشن تولد بودن و هستن .
    با استفاده از دو برگ نون تست اسنک های خونگی درست کنین و میزتون رو خوشگل کنین .انواع سمبوسه یا پیراشکی گوشت و سیب زمینی درست کنین و در فر بپزین.

اگه زمان کافی برای درست کردن فینگرفود رو ندارین نگران نباشین ما به همراه یه تیم حرفه ای ،تو مهمونی ها کنارتون هستیم.کافیه اینجا رو کلیک کنین و نمونه فینگرفود هامون رو ببین و برای سفارش از دو روز قبل باهامون هماهنگ کنین.

گفتگو آنلاین در واتس آپ
تماس: ٠٩١٧٢١٥٤٠٠٦