٠ محصول در سبد خرید شما ثبت شده ٠تومان

نقاشی روی صورت کودک،مدل پسرانه


 امروزه در بیشتر جشن هایی که کودکان هستن مثل مهدکودک هاو جشن تولدها ،نقاشی روی صورت بچه ها، بسیارپر کاربرده. در موقع نقاشی روی صورت بچه ها، بیشتر سعی میشه اونا رو به شکل حیوانات دوست داشتنی مثل گربه، خرگوش و یا شخصیت های معروف کارتونی ها درآورد.

 

اولین شرط  نقاشی روی صورت کودک، همکاری بچه ها با ماهس. مطمئنا ثابت نشستن و علاقه کودک به نقاشی ، نقش مثبتی در نتیجه گیری بهتر داره، از این رو برای کودک توضیح بدید که چه تصمیمی دارین و از او بخواین با شما در این زمینه همکاری کنه. بعد به سراغ رنگ های مخصوص نقاشی بر روی صورت برین.

 

در هنگام نقاشی باید به پوست بچه ها و حساس بودن اونا به مواد استفاده شده دقت بشه و نا آگاهانه موجب آسیب های پوستی شون نشیم.چرا که استفاده از رنگ های شیمیایی غیر مجاز میتونه عوارض زیادی روی پوست کودکان به دنبال داشته باشه که از جمله اون ها: خارش و حساسیت پوستی، تورم وقرمزی و جوش های پوستی هس.بعد از نقاشی روی پوست کودک،باید پوست اونا رو با آب و صابون شسته و درصورت رخ دادن این نشانه ها باید بلافاصله به پزشک مراجعه شه.

میتونین از انواع لوازم آرایشی هم استفاده کنین. ابتدا طرح اولیه رو روی صورت کودک بکشین و سپس شروع به تکمیل و رنگ آمیزیش کنین. دراینجا چند مدل نقاشی کودکان رو براتون گذاشتیم  که انتخاب مناسبی برای نقاشی بر روی صورت پسربچه ها هستن.در ضمن میتونین با تم تولد که ما داریم نقاشی روی صورت کودکتون رو ست کنین.کافیه اینجا کلیک کنین تا نمونه هامون رو ببینین.

گفتگو آنلاین در واتس آپ
تماس: ٠٩١٧٢١٥٤٠٠٦