٠ محصول در سبد خرید شما ثبت شده ٠تومان

چند روش برش هندوانه

در این مقاله با ارائه چند روش برش هندوانه به شما کمک می کنیم تا در مهمونی هاتون ایده های جذابی برای سرو کردن این میوه خوشمزه داشته باشین.پس با ما همراه باشین.

همون طور که در تصویر می بینید اول هندوانه را برش بزنین و سپس داخل اونو به کمک قاشق و یا یه قالب گرد خالی کنین. در ادامه میتوانین داخل سبد رو میوه های متنوع و رنگارنگ مثل آناناس برش زده شده،سیب برش زده شده، انگور و خود هندوانه پر کنین. به راحتی میتونین برای ایجاد طرح روی دسته هندوانه از یه الگو کمک بگیرین.

الگو رو به کمک چسب روی هندوانه بچسبانید و یا به کمک مداد روی هندوانه طرح را حکاکی کنین و بعد به کمک یه چاقوی تیز روی طرح رو برش بزنن.
برای خوشگل تر شدن لبه های سبد میتونین گوشه های اونو به کمک یک چاقوی تیز و باریک برش های هفت و هشتی ایجاد کنین.

این طرحم که کاملا مشخصه فقط کافیه برش ها باریک و منظم به شکل مثلث بدین و قسمت پایین هندونه رو بصورت مربعی برش بدین تا شبیه درخت کاج بشه بعد از پوست هندوانه با یه قالب ستاره یا با نوک چاقو به شکل ستاره دربیارین و بعد روی سر هندونه فیکسش کنین و در ظرف مورد نظرتون بچینین.

تو این تصویر هم 4 تا نمونه آسون رو براتون قرار دادیم.اولی رو بصورت بسنتی چوبی که برا بچه ها هم لذت بشخه و سریع میتونین آماده اش کنین.تصویرهای بعدی هم با استفاده از انواع قالب گل و ستاره هندونه رو قالب بزنین و از انواع میوه های برش خورده سر سیخ های چوبی بزنین و داخل هندونه هایی که خالی کردین قرار بدین.

برا شب یلدا میتونین از انواع کوکی ،کاپ کیک ،کیک وهندونه طراحی شده ما هم استفاده کنین فقط یادتون باشه از چن روز قبل باهامون هماهنگ  کنین.

گفتگو آنلاین در واتس آپ
تماس: ٠٩١٧٢١٥٤٠٠٦