٠ محصول در سبد خرید شما ثبت شده ٠تومان

5 ایده کاربردی برای شب یلدا

خب بریم میز یلدا رو جوری بچینیم که شب یلدای به یاد ماندنی  بهتری داشته باشیم، 1.محیط خانه خود رو برای این شب خاص کمی تغییر بدین و اگه برای شما امکانش هست ترتیب یه کرسی زیبا رو در منزل بدین. شما میتونین از شمع وفانوس های زیبا برای میز یلدایی خود استفاده کنین وهمچنین اطراف کرسی رو به سبک قدیم بالشهای بزرگ قرار بدین و از رومیزی های ترمه بجای سفره استفاده کنین.
 

2.از هندوانه وانار و آجیل و پشمک  برای تزیین سفره تون استفاده کنین ویه سماور زیبا رو در گوشه ای مناسب قرار داده و از چای با طعم ایرانی لذت ببرین.میتونین با عود و شمع فضای یلدایی خود رو خوشبو کنین.

3.در سفره یلدا خود فال حافظ رو فراموش نکنین ومیتونین برای پذیرایی از مهمان تون از ظرف مسی استفاده کنین یه موسیقی اصیل ایرانی شب یلدا رو خاطره انگیز ترمیکنه.

4.برای داشتن زمان در این شب طولانی در کنار سفره تون یه ساعت کوچیک رومیزی بگذارین.رسم ها رو زنده نگه دارین، مادربزرگ ها و پدر بزرگ های تون رو دعوت کنین و از اونا بخواین که لحاف کرسی های قدیمی شون رو براتون بیارن.در شب یلدا همه چی قرمزه، اصلا بیشتر هیاهو و نشاط شب یلدا را هم مدیون همین رنگ قرمز هستیم که گرمای خاصی رو به خونه های ما مهمان می کنه.

5.میتونین برای جذاب شدن سفره هاتون از رومیزی قرمزشمع های قرمز و ظروف سفالی قرمز استفاده کنین.
برای دسرها هم می تونین از ما کمک بگیرین و میز تون رو به ما بسپارید ما انواع کیک،کوکی،کاپ کیک ،ژله و بسته یلدای رو داریم که میتونین به صورت کامل تمام محصولاتمون رو اینجا ببینید

گفتگو آنلاین در واتس آپ
تماس: ٠٩١٧٢١٥٤٠٠٦