٠ محصول در سبد خرید شما ثبت شده ٠تومان

چرا شب یلدا را جشن می گیریم؟

شب یلدا یکی از سنت های باستانی ایرانیان که بعد از گذشت سالیان همچنان به قوت خودش باقیه.این جشن در میان خانواده های ایرانی اهمیت زیادی داره و ایرانی ها هر ساله این سنت دیرینه رو زنده نگه میدارن.

یلدا سنت زیباییه که از نیاکان مون به یادگار مونده و با برگزاری جشن و شادی به استقبال زمستان میریم.در طولانی ترین شب سال دور هم جمع میشیم و خوراکی های خوشمزه می خوریم و فال حافظ می گیریم.

حتما براتون جالبه که بدونید یلدا چطور شکل گرفت و چی شد که به یکی از بزر گ ترین جشن های ملی ما ایران ها تبدیل شد.اگر اینطوره در ادامه مهمانی یار رو همراهی کنین تا از شب یلدا بیشتر بدونین.

شب یلدا یکی از فرهنگ ها و سنت های ایرانی ها هست که خانواده ها را دور هم جمع می کنه و آماده آمدن فصل زمستان میشن.در جشن یلدا سفره ی بزرگی از میوه و آجیل پهن میشه، البته هندوانه و انار و پشمک از اصلی ترین خوراکی های شب یلدا هستند.در این شب بزرگ تر ها قصه میگن و حسابی به مهمون ها خوش میگذره.

تو شب یلدا، انارنمادی از شادی و زایشه که با خوردن اون انرژی و جان تازه ای می گیریم.بر اساس باور قدیمی تر ها خوردن هندوانه در شب یلدا باعث میشه که در سراسر زمستان، سرما و بیماری بهتون غلبه نکنه.

جالبه بدونید که شب یلدا در کشورهایی مانند پاکستان، تاجیکستان و افغانستان هم جشن گرفته میشه.

ما هم در این شب زیبا کنارتون هستیم و میتونید سفارشات شب یلدا تون رو به ما بسپارید.البته از چن روز قبل ثبت سفارش کنید.لینک نمونه کارهامون رو براتون گذاشتیم .کافیه روش کلیک کنید.

گفتگو آنلاین در واتس آپ
تماس: ٠٩١٧٢١٥٤٠٠٦