٠ محصول در سبد خرید شما ثبت شده ٠تومان

3 ایده بادکنک آرایی

بادکنک می‌تونه یکی از ساده‌ترین و زیباترین راه برای آراستن جشن ها و مراسم شادی باشه.بنابراین ممکنه به دنبال یه راه خلاق و جدید برای تزئین اونا باشین.
بادکنک آرایی مناسب رویدادهای مختلفی مانند جشن تولد ،نامزدی و عقد،عروسی، سیسمونی کودک و غیره هس.

آموزش تزیین بادکنک با اکلیل و پولک

در این روش از بادکنک آرایی، در واقع فقط کافیه روی بادکنک ها رو تزیین کنین و در تم تولد کودک قرار بدین.برای این کار به اکلیل یا پولک های ریز و چسب چوب نیاز دارین.
 
ابتدا اکلیل ها رو داخل بشقاب بریزین. می تونین از چند رنگ اکلیل به صورت ترکیبی استفاده کنین تا زیباییش هم بیشتر شه. سپس یه قلمو رو به چسب چوب آغشته کنین و بعد بادکنک رو به آرامی روی اکلیل بغلتانید. دقت کنین که روی همه قسمت هایی که چسب زدید اکلیل چسبیده شود ولی مراقب باشید که به بادکنک فشار ندهید.بادکنک ها را یه جای ثابت مثل یه لیوان قرار بدین تا چسب روی اونها خشک بشه.

 

یه ایده فانتزی و زیبا برای تزیین بادکنک استفاده از تورهای پارچه ایه.
 با توجه به سایز بادکنک تور پارچه ای را به شکل دایره برش بدین. اندازه اون باید تقریبا دو برابر بادکنک باد شده باشه.بعد بادکنک رو وسط تور بگذارید و تور را دور اون بپیچید بعد در انتهای بادکنک، تور را با روبان ببندین. برای زیبایی بیشتر می تونین با روبان یه پاپیون به رنگ بادکنک درست کنین.



توی جشن ها ما کنارتونیم تا جشن تون حسابی بینظیر شه.فقط کافیه پایین تر کلیک کنین و نمونه کارهای ما رو ببینید.فقط یادتون باشه برا ثبت سفارش مراسم هاتون از دو روز قبل باهامون هماهنگ کنین.

جشن تولد

جشن عقد و ازدواج

جشن عاشقانه و ولنتاین

 

گفتگو آنلاین در واتس آپ
تماس: ٠٩١٧٢١٥٤٠٠٦