٠ محصول در سبد خرید شما ثبت شده ٠تومان

چطور شمع های جدید بسازیم

ساختن شمع در خانه یکی از هنرهای زیبا و پرکاربرده که تاثیر زیادی در زیبایی منزل و میزهاتون داره.در صورتی که بتونین شمع های مورد نیازتون رو خودتون تهیه کنین علاوه بر صرفه جویی اقتصادی ، میتونین مناسب با فضای منزل و اون چه که نیاز دارین شمع های مختلفی تهیه کنین و از اونا نهایت استفاده رو ببرین.در این مطلب با روشی خلاقانه و جذاب برای ساختن شمع در خانه همراه شما هستیم و سعی داریم که روشی ساده و کاربردی را برای ساختن شمع معرفی کنیم.

این سبک شمع سازی به راحتی تهیه شده و نیاز به وسایل خاصی نداره و با کمترین امکانات می تونین اونو را تهیه کنین و در منزل برای انجام تزیینات مختلف، مورد استفاده قرار بدین.
نقش شمع در زیبایی و دکوراسیون خانه بسیار پر رنگه. با کمک انواع شمع های شیک و جالب شما می تونین تزیینات خاص و متفاوتی را در دکوراسیون بخش های مختلف منزل خود ایجاد کنین.


با استفاده از روش های گوناگونی میتونین شمع بسازید و از این شمع های دست ساز زیبا در تزئین منزل و زیبایی میزهای پذیرایی تون و جشن ها نهایت استفاده رو ببرین.یکی از این روش ها استفاده از مداد شمعیه که زیبایی خاص و متفاوتی به شمع میده.برای درست کردن این مدل شمع اول باید این وسایل رو فراهم کنین.
پارافین
مداد شمعی با رنگ دلخواه
عطر مخصوص شمع
پایه نگهدارنده و فتیله
ظرف برای ذوب کردن پارافین
یک عدد لیوان شیشه ای
برای شروع ابتدا شمع همه شمع های کهنه و قدیمی و مداد شمعی های شکسته و بی استفاده که در منزل دارید رو خرد کنین، فتیله شمع ها رو بیرون بیارید و در ظرف فلزی بریزین و روی حرارت غیر مستقیم (روش بن ماری)اونا رو خوب ذوب کنین. در حین ذوب کردن می تونین به آرامی اونو هم بزنین.در این مرحله رنگ پودری هم اضافه کنین تا رنگش یکدست بشه.برا عطر خوب اون میتونید از عطر مخصوص هم استفاده کنید.

فتیله شمع رو مناسب با قالب برش بزنین و به کمک چسب به قالب بچسبونید. در اینجا از لیوان شیشه ایی به جای قالب استفاده کردیم.که شمع در قالب باقی می مونه و از اون جدا نمیشه. در صورتی که بخوایین شمع رو از قالب خارج کنین حتما قالب را چرب کنین.

در این مرحله، شمع های ذوب شده رو به آهستگی داخل قالب بریزین و با دست فتیله را تنظیم کنین و وسط شمع قرار دهید. بعد از اینکار قالب رو در فضای اتاق و خارج از یخچال و فریزر قرار دهید تا شمع به حالت جامد دربیاد.

حالا که حسابی میزهاتون رو با ساخت شمع زیبا کردین توصیه میکنم از نمونه غذاهای ما هم که مناسب مهمونی هس غافل نشین.

غذاهای مناسب مهمانی

سینی های فینگرفود

 

 

 

گفتگو آنلاین در واتس آپ
تماس: ٠٩١٧٢١٥٤٠٠٦