٠ محصول در سبد خرید شما ثبت شده ٠تومان

معرفی اسموتی و یه اسموتی جذاب برای مهمونی

اسموتی یه نوشیدنی مغذی و مناسبه که میتونه جایگزین مناسبی برای یه میان وعده باشه. شما میتونین با استفاده از کمترین مواد، یه اسموتی خوش طعم، سالم و کامل را تهیه کنین و به عنوان نوشیدنی یا دسر نوش جان کنین.

مهمترین مواد تشکیل دهنده اسموتی ها رو معمولاً میوه ها یا بعضی سبزیجات تشکیل میدن.
 برای تهیه اسموتی دستتون بازه مثلا به راحتی میتونین از میوه‌ها، گیاهان، سبزیجات ،دانه و مغزها، ادویه ها و هر چیز دیگری که دوست دارین استفاده کنین.

اسموتی یک نوشیدنی عالی برای سرحال آومدن و انرژی گرفتنه. بدن شما به انواع میوه و به انواع ویتامین نیاز داره.اسموتی‌ها فقط از میوه تهیه نمیشن; بلکه میتونن طعمی بی‌نظیر از بادام‌زمینی، شکلات و یا قهوه باشن. در کنار میوه، گاهی میشه اسموتی را به همراه یخ خردشده و ریز، شیر، ماست، میوه یخ زده، عسل و عصاره‌ای از میوه سرو کرد.

 در تهیه اسموتی می‌تونین خلاقیت به خرج بدین و مزه‌ها را به راحتی باهم ترکیب کنین.اسموتی ها تقریباً شبیه میلک شیک ها هستن ولی نسبت به اونا قدری غلیظ ترن و به جای بستنی از شیر در اونا استفاده میشه.

تنوع اسموتی ها بسیار زیاده ; زیرا برای تهیه اونا میتونین دستور خاصی لازم نیست و طبق سلیقه شخصی تون میتونین اجزای تشکیل دهنده اش رو تغییر بدین و از میوه های مختلفی استفاده کنین.

 از محبوب ترین اسموتی ها می توان به اسموتی موز، اسموتی توت فرنگی و اسموتی شکلات اشاره کرد.

 برای درست کردن اسموتی چند میوه ابتدا میوه ها را خرد کنین و داخل فریزر قرار بدین تا کاملا یخ بزنن.تقریبا  2 تا 4 ساعت زمان لازمه تا میوه ها فریز شن.
اسموتی لیمو پرتقال بهترین نوشیدنی برای مهمانی:
مواد لازم: شیر خامه یا شیر سویا: 1 فنجان، ماست: 170 گرم، پرتقال: 1 عدد،لیمو نصف 1 عدد، یک مشت یخ، روغن کتان: 1 قاشق غذاخوری
طرز تهیه: اسموتی لیمو پرتقال به عنوان بهترین نوشیدنی برای مهمانی شناخته میشه و برای تهیه این نوشیدنی ساده کافیه شیر،ماست، پرتقال، لیمو و یخ رو در مخلوط کن بریزین و حدود یک دقیقه با هم مخلوطشون کنین.
. در نهایت هم این مخلوط رو در لیوان میریزین و روغن کتان رو بهش اضافه می کنین و هم میزنی تا آماده سرو بشه.

برا مهمونی ها ما در کنارتونیم تا بتونین وقت بیشتری رو با مهمون هاتون سپری کنین .در اینجا نمونه ای از غذاهایی که مناسب مهمونی هس رو بهتون معرفی میکنیم.

گفتگو آنلاین در واتس آپ
تماس: ٠٩١٧٢١٥٤٠٠٦