٠ محصول در سبد خرید شما ثبت شده ٠تومان

دیزائین دستمال سفره

برای تزئین میز غذا خوری راههای مختلفی وجود داره. گل‌آرایی،شمع ،رومیزی‌های رنگین، نوع چیدمان بشقاب‌ها و غیره. اما دستمال سفره معمولا در مهمانی‌های رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرن و قرار دادن اونا بر سر میز، نوعی احترام به مهمان به حساب میان.

ممکن است میزی که شما می چینین کوچیک باشه و جای کافی برای قرار دادن دستمال سفره نباشه،پس بهتره اون رو کوچک کنین و به اون شکل بدین تا هم زیبا به نظر بیاد و هم جای کمی را اشغال کنه . قرار دادن دستمال سفره باعث میشه که هم خودتون از زیبایی سفره مهمانی تون لذت ببرین و هم نظم و زیبایی سفره تون روبیشتر کنین.

از شمع ها تا گل های قرار داده شده هر کدوم میتونه زیبایی سفره ای که شما آماده کردین و قراره مهمان ها بر سر اون بشینن رو چند برابرکنه .سفره ها فرصت بی نظیری هستنن برای کسانی که میخوان هنرشون رو در تزئین دستمال سفره نشون بدن و اینکار برخلاف آنچه نشون میده اصلا سخت نیس و با کمی سلیقه و ذوق میتونین به اون دست پیدا کنین.
تزیین دستمال سفره برای قاشق و چنگال به میز پذیرایی نظم می‌بخشه و اونو زیباتر نشون میده.

برخی از افراد برای دستمال سفره پارچه‌هایی پر از گل‌های رنگارنگ رو انتخاب میکنن تا یه سفره بهاری و هیجان انگیز داشته باشن. این نوع دیزائین برای سفره‌های خودمانی مناسب هس؛
 
اما در صورتی که میخواین یه سفره رسمی و شکیل برای پذیرایی از مهمان‌های ویژه داشته باشین، بهترین انتخاب، یه دستمال سفره ساده هس که می‌تونین قاشق و چنگال‌های نقره‌ای را درون اون قرار بدین.

در اینجا جا داره که سفره های مهمانی مون رو به شما معرفی کنیم که برا داشتن یه شب به یاد موندنی و بی نظیر میتونیم در کنارتون باشیم و اصلا نگران درست کردن شام مهمونی تون نباشید.کافیه اینجا رو کلیک کنید و سفره هامون رو ببینید .فقط یادتون باشه از دو روز قبل باهامون هماهنگ کنین تا ما هم زمان کافی رو داشته باشیم.

 

گفتگو آنلاین در واتس آپ
تماس: ٠٩١٧٢١٥٤٠٠٦