٠ محصول در سبد خرید شما ثبت شده ٠تومان

آموزش درست کردن چای خواستگاری

اگه بخوایم از مراسم خواستگاری، براتون بگیم، شبی جذاب، پراسترس و سرنوشت‌سازه. مراسم خواستگاری، معمولا اولین دورهمیه که خانواده‌ها، یکدیگر را ملاقات میکنن. معمولا در این شب ،مراسم پذیرایی خیلی رسمی، محترمانه و سنتیه.چای، یکی از لوازم پذیرایی اصلی شب خواستگاریه.

در این مقاله قصد داریم درمورد چای خواستگاری، نحوه تهیه و تزیین سینی چای و... توضیح بدیم.

عطر و طعم خوراکی‌ها، تا مدت‌ها توی ذهن باقی می مونه و قطعا چای هم از این قاعده مستثنی نیست؛ مخصوصا اگر چای مراسم خواستگاری باشه.در نظر داشته باشید كه حدود بیست دقیقه برای دم كشیدن یه چای خوب ضروریه.


 تعداد مهمون ها رو در پیمونه كردن چای درنظر داشته باشین، طوری كه در هر دور بتونین از تمامی اونا پذیرایی كنین.
خواستگاری، دورهمی مهم و رسمی محسوب میشه و دم کردن چای اون، کمی نیاز به دقت بیشتری داره. حتما از چای استفاده کنین که قبلا هم اونو دم کردین، تا پیمونه دم کردنش رو بدونین.

یکی از هدایایی که آقای داماد برای عرض ارادت و عشق اش، به منزل عروس میاره، گله.گل یکی از زیباترین هدیه‌هایی که حس علاقه، عشق و ادب را القا میکنه. سعی کنین از گل برای تزیین سینی چای خواستگاریتون استفاده کنین.

شما میتونین از گل‌فروشی گل‌هایی خوشرنگی رو تهیه کنین و به وسیله اونا، سینی چای رو دیزاین کنین. این تزیینات، باید در نزدیکی دسته‌های سینی قرار بگیره.
دقت کنید که تعداد فنجون‌های چای، با تعداد مهمون های آقای داماد و خانواده خودتون برابر باشه، تا دراین میون، کسی بدون چای نمونه.
 در زمان سرو چای، از بزرگ‌ترها شروع کنین و به ترتیب، چای را با لبخند و خوشرویی تعارف کنین.
 بعد از این شب پراسترس که آرزوی سعادت و خوشبختی برای همه عروس و دامادها داریم نوبت میرسه به مراسم پرشور عقد که میتونید به ما اعتماد کنید و از محصولات ما برای زیباترشدن میزتون کمک بگیرید.از نون پنیر عقد گرفته تا پک عقد و کیک .با ما مراسم تان رو به یاد ماندنی تر کنین.

گفتگو آنلاین در واتس آپ
تماس: ٠٩١٧٢١٥٤٠٠٦