٠ محصول در سبد خرید شما ثبت شده ٠تومان

چطور از مهمونی یهویی پذیرایی کنیم؟

وقتی قراره که مهمون چه دعوتی، چه سرزده به خونتون بیان، فکر نکنین که عذاب الهی نازل شده. خونسردی خودتون رو حفظ کنین وبا روزی باز از مهمون هاتون استقبال کنید و با چند ترفند ونکته یه شب خوب رو در کنار هم سپری کنید.

بسته به درجه راحتی و صمیمیت شما با مهمون هاتون، می‌تونین به سراغ انواع غذاهای ساده برید. انواع كوكو در همین شاخه قرار می‌گیرند و  می‌‌تونین از اونا برای زمان‌هایی كه فرصت و مواد غذایی كافی در خانه ندارید، استفاده كنین.کوکو ها تنوع زیادی دارن از جمله:کوکو سبزی،کوکو سیب زمینی،کوکو لوبیا سبز و حتی شامی.

گزینه بعدی انواع ساندویچ‌ها هستن كه شما می‌‌تونید به سرعت در آشپزخانه آماده كنین.ساندویچ کتلت،ساندویچ ژامبون و سالاد الویه از اون دسته ساندویچ هایی ان که همه اونا رو دوس دارن.

كافیه مقداری خیار شور،گوجه‌فرنگی و نون باگت در خانه داشته باشین تا در كنار مواد ساده دیگری مانند مرغ‌ سرخ شده یك ساندویچ ساده و سریع مرغ درست كنید تا طعم و مزه آن لذت و آرامش مهمانی شما را كامل كند.

شما باید كاراتون رو با سرعت بالا انجام بدین. اگه خورش‌هایی مانند قیمه یا قرمه‌سبزی مدنظرتونه، می‌تونین از زودپز كمك بگیرین تا دست راست شما بشه.مواد را مث روش همیشگی خودتون برای خورش آماده كنین و در مرحله آخر بذارین تو زودپز. حتی اگه مهمون های شما به غذاهای سنتی مث آبگوشت علاقه‌مند باشن، می‌تونین باز هم از زودپز كمك بگیرید و در كمتر از 2 الی 3 ساعت، همه رو به صرف یك آبگوشت جاافتاده مهمان كنین.

ته چین هم از دسته غذاهای سنتی هس که اگه وقت داشته باشید داخل فر باید گذاشته شه ولی در مواقعی که زمان ندارید میتونین اونو تو قابلمه دم بذارین و اون رو سریع تر آماده کنید.برنج رو بجوشونید و با ماست،زعفران و تخم مرغ ترکیب کرده،حالا مرغ پخته و زرشک را بین اش گذاشته و از مواد برنجی ته قابلمه فشرده کنید و روی اجاق گذاشته تا حسابی دم بکشد.با چاشنی ماست و خیار یه غذای حسابی جلو مهمون هاتون بذارین

 

گفتگو آنلاین در واتس آپ
تماس: ٠٩١٧٢١٥٤٠٠٦