٠ محصول در سبد خرید شما ثبت شده ٠تومان

معرفی 6 فینگرفود سرد

فینگر فودFinger food  در معنای لغوی یعنی غذای انگشتی و در واقع به غذا‌هایی گفته میشه که در ابعاد کوچک برای پیش غذا، میان وعده و .. استفاده میشن.خوراک انگشتی در مقابل غذا‌های مفصل قرار می‌گیرن که معمولاً برای خوردن اونها نیازی به استفاده از چاقو، قاشق و چنگال … نیست.پذیرایی ساده و درعین‌حال شیک، و تنوع در طرح و مزه فینگرفود ها باعث شده تا روزبه‌ روز بر محبوبیت شون افزوده شه.

فینگر فود‌ها جزو پرطرفدارترین پیش غذا‌ها هستن و در تهیه شون از مواد اولیه مرغوب استفاده میشه.این لقمه‌های کوچولو به راحتی تهیه میشن و بسیار زیبا و اشتها آور ان، از این رو برای مهمانی‌ها و جشن ها گزینه بسیارمناسبی به حساب میان.در ادامه چند فینگر فود سرد و خوشمزه رو بهتون معرفی می‌کنیم.

اول بریم سراغ دلمه برگ مو که جز اون فینگرفودهای سرد محبوب ایرانیهاست.که ترکیب برنج و لپه،ترخون ، گوشت چرخ کرده و پیاز داغ حسابی اشتها برانگیزه.
مینی ساندویچ الویه جز پای ثابت اکثر جشن ها و دورهمی ها.کمتر کسی پیدا میشه که الویه رو دوس نداشته باشه.

اسپرینگ رول گوشت و قارچ هم یه فینگر ترد وکرانچی و خوشمزه هس که از ترکیب خمیر فیلو،گوشت چرخی و قارچ تهیه میشه.

انواع سالاد سزار فینگری،شات سالاد ماکارونی هم جز فینگرفودهای سرد هستن.اضافه کردن انواع سالاد در کنار غذای اصلی هم سفره هاتون رو زیباترمیکنه هم خیلی طرفدار داره.

کیک مرغ لقمه ای،یه  فینگر فود ساده با طعمی متفاوته.اگر به دنبال یک تنوع خاص و جدید در مزه هستید، از چشیدن کیک مرغ غافل نشوید. با انتخاب این فینگر فود ساده قطعاً نظرتون در مورد طعم یکنواخت گوشت مرغ عوض خواهد شد.

اگر به دنبال یک تنوع خاص و جدید در مزه هستید، از چشیدن کیک مرغ غافل نشوید. با انتخاب این فینگر فود ساده قطعاً نظرتون در مورد طعم یکنواخت گوشت مرغ عوض خواهد شد.
 کیک مرغ ترکیبی از سینه مرغ پخته‌­شده با پیازچه ،تخم مرغ،ماست،خامه،نون تست هس.

رول ژامبون سوخاری از اون دسته فینگرفودهای پر طرفداره که طعمش فوق العاده است.ترکیب ژامبون و پنیر تست مزه اون رو بی نظیر کرده و معمولا با زیتون سیاه تزیین و سرو میشه.

در ظاهر ساده فینگرفودها طعم های بی­‌نظیر نهفته که درواقع می‌شه گفت قدرت غذاهای فینگر فودی نیز همینه. به‌سادگی قدرتمندترین و لذیذ ترین طعم‌ها رو دارن.

گفتگو آنلاین در واتس آپ
تماس: ٠٩١٧٢١٥٤٠٠٦