٠ محصول در سبد خرید شما ثبت شده ٠تومان

چگونه سفره هامون رو با سالاد زیبا تر کنیم؟

دیزایین سالاد یک هنره و شما می تونید برای تزئین سالادهاتون از انواع سبزیجات وزیتون و برگ اسفناج و … استفاده کنید و با به خرج دادن سلیقه، سالادی با تزیینات جدید و متفاوت داشته باشید.

برای تزیین سالاد روش های مختلفی وجود دارد و شما می توانید کاهو و کلم و خیار و گوجه رو به شکل های مختلف برش بزنید بعد از انواع سبزیجات برش زده داخل ظرف مورد نظر خود بچینید و با کمک سس مخصوص، سالادتون رو تزیین کنید.
مصرف سبزیجات همراه با غذا و یا به عنوان سالاد از بهترین عادات غذایی ایرانی ها می باشد.

سالادها نقش مهمی در سفره های ما دارن که هم از نظر سلامت و هم از نظر زیبایی برای مهمونی ها در نظر گرفته میشن.

اضافه کردن ترکیباتی از سبزیجات به سالاد می‌تواند طعم و ارزش غذایی اون رو افزایش بده. مقداری هویج، کلم بروکلی، گوجه و خیار به سالادتون اضافه کنین و از تکه های پیاز، فلفل دلمه‌ای،قارچ، ذرت یا چغندر و لَبو هم میتونه سالاد شما رو متفاوت تر کنه.

 حتی می‌توانید انواع جوانه‌های ماش،عدس،گندم و ...، سیب‌زمینی شیرین، یا مارچوبه هم به سالادتان اضافه کنید.

سالادها انواع مختلفی دارند و از بین اونا میشه به سالاد فصل ، سالاد شیرازی ، سالاد کلم ،سالاد سزاز،سالاد الویه و سالاد ماکارونی اشاره کرد که بهتر است بعد از تهیه هر کدام از این سالادها آن ها را به زیباترین شکل ممکن تزیین کنید تا زینت بخش سفره شما باشند.

سالاد از انواع خوراکی های ساده و سبک و خوشمزه است که به همراه غذای اصلی و یا به عنوان پیش غذا میتونین استفاده کنید. اگر شما تمایل دارید پذیرایی با شکوهی از مهمون هایتان داشته باشید میتونید روی ما حساب کنید و سالاد جشن و مهمونی هاتون رو به ما بسپرید.سالادها به زیبایی سفره شما کمک میکنن و در کنار خوشمزه های دیگه تون حسابی سفره تون رو رنگین میکنن.شما با کمک روش های خلاقانه میتونید یه میز شام عالی تزیین کنین.

شما با اضافه کردن ماهی تُن، سینه مرغ و تخم‌مرغ آب‌پز که منابع خوبی از پروتئین هستند میتونید ارزش غذایی سالادتون رو چند برابر کنید اما به شرط اینکه در مایونز غرقشان نکنین که تمام مزایای سالادتون رو خنثی کرده‌این. برای داشتن یک سالاد سالم‌تر بهتره از مقدار کمی مایونز کم‌چرب یا ماست ساده استفاده کنید. اندکی خردل بدون چربی هم میتونه طعم و مزه سالادتون رو بهتر هم بکنه.

ما براتون سالادهایی از قبیل سالاد فصل،سالاد ماکارونی،سالاد سزاز رو به صورت دیس یا بصورت تک نفره و شات از بهترین و تازه ترین سبزیجات تهیه می کنیم و میتونید غذاها و سالادهای مهمونی و جشن هاتون رو به ما بسپرید

دیس سالاد فصل مجلسی

دیس سالاد سزار

نمونه سالاد ماکارونی

گفتگو آنلاین در واتس آپ
تماس: ٠٩١٧٢١٥٤٠٠٦