٠ محصول در سبد خرید شما ثبت شده ٠تومان

چه زمانی کاپ کیک سفارش بدم؟

کاپ کیک ها نوعی کیک کوچک هستند که برای یک نفر آماده میشن.این ترکیب طعم شگفت انگیز و تازه ای داره که قطعا شما را شگفت زده میکنه.

مواد اولیه، طرز پخت و طعم کاپ کیک کاملا شبیه کیکه وعلت اصلی محبوبیت شون بین افراد میشه به زمان پخت کمتر،حمل راحت تر، آسونی سِرو و تنوع در تزئینات شون اشاره کرد.

اولین بار کاپ کیک در سال 1796 میلادی در آمریکا پخته شد.
کاپ کیک در مراسم ها، مهمونی ها، جشن های شادی و دورهمی ها، کاربرد ویژه ای دارن.از گذشته تا الان، کیک ها کاربرد و مصارف زیادی در برنامه ی غذایی و مراسم های مختلف ما داشته اند وهمواره به یاد داریم که کیک جز اصلی هر مراسم شادی و مجلس جشن و سرور بوده و هنوز هم هست.  کاپ کیک ها این امکان رو به شما میدن تا کیک های خود را در قالب و میزان های تک نفره، به تعداد و سلیقه و اندازه ی شخصی برای هر یک از مهمان ها، دوست ها و آشنا های خودسفارش بدید و سرو کنید.
کاپ‌کیک‌ها مدل های متنوعی دارن. این مدل از شیرینی‌ در قالب های گرد و شبیه فنجان و به ‌صورتک نفره پخته میشن. كاپ‌كیك‌ها اغلب رویه ‌های مختلفی دارند از قبیل خامه‌ای، وانیلی، كره‌ای، شكلاتی و بلوبری و غیره.

همیشه هم طعم شیرین آن‌ها غالب است. بر خلاف بقیه کیک های خامه ای و کیک های تولد که مصرف های خاص خودشون رو دارند و در شرایط ویژه ای مصرف می شوند، کاپ کیک را می توان در هر شرایطی و به شکل ساده تهیه و میل کرد.شما میتونید به مهمانی یار اعتماد کنید و کاپ کیک هاتون رو به ما بسپرید و از نتیجه اش شگفت زده بشید
مزه کاپ‌کیک‌ها بسیار منتوع ان ولی محبوب‌ترین کاپ کیک میشه به کاپ‌کیک شکلاتی اشاره کرد. جالب اینجاست که اینقدر کاپ کیک ها بین مردم دوست داشتنی شدن که روز جهانی دارن.18اکتبر روز جهانی کاپ کیک شکلاتی نامگذاری شده. کاپ‌کیک ها با تزیینات خامه‌ای هم بسیار پرطرفدارند. می‌توان گفت یکی از نقاط قوت و عامل جذب این شیرینی، تزئینات ظاهریشون است.


که ما در مهمانی یار انواع کاپ کیک ها رو با دکورهای شیک و خاص خامه ای و فوندانت و حتی چاپ تصویر که مناسب افتتاحیه هست و چاپ خوراکی هستن براتون آماده میکنیم و برای جشن دندونی،جشن عقد،سالگرد ازدواج و بقیه مراسم هاتون میتونید روی ما حساب باز کنید که کاپ کیک ها با سلیقه شما و قیمت بسیار مناسب تر از کیک تولد برای مشتریان گلمون آماده میشه.

نمونه کاپ کیک عاشقانه

نمونه کاپ کیک دندونی

نمونه کاپ کیک چاپ تصویر(تبلیغاتی)

 

گفتگو آنلاین در واتس آپ
تماس: ٠٩١٧٢١٥٤٠٠٦